Volgers

donderdag 5 april 2012

Nieuws

Aan alle bezoekers wens ik een "   VROLIJKE PASEN! "

Het grote nieuws is dat mijn pons die een tijd geleden stuk was, door dat ik door een stuk stof wou ponsen terug gemaakt  is. En ja  ze is gemaakt  door Myriame. En ze gaat weer super goed. Bedankt Myriame.
Woensdag heb ik een namiddagje gestempeld met Myriame. Er was veel werk aan, en ja het nodige kletsen kwam er ook bij. Plus een heerlijk kopje koffie.
Maar ik kan het  niet laten zien want het moet nog verstuurd worden. Dus nog een beetje geduld aub.

Marleen

3 opmerkingen:

Myriame zei

Graag gedaan Marleen wat de pons betreft.
En het kaartje, dat komt weldra... als je weer eens .... wordt, daar kijk je nu al zo naar uit.
Ook voor jullie een fijn paasfeest!!

ALIX zei

Jij ook fijne dagen en ik ben benieuwd naar de kaart! Gr, ALix

chantal zei

wat een mooi bloemstuk heb je gemaakt.
liefs Chantal