Volgers

maandag 23 april 2012

SPANNEND

Wow wat is het SPANNEND

Vandaag gaat mijn schoondochter naar het ziekenhuis om de bevalling deze nacht in te leiden.
Ze is diabetis patient daarom weten we nog niet of ze via de gewone of via keizersnede zal bevallen.
Het zal super spannend zijn voor hun eerste kindje, voor mij  het vijfde kleinkind.
Maar ik mag ook de meter van het kindje zijn.
Het kaartje ligt hier al een tijdje klaar, maar dat laat ik maar zien als het kindje geboren is.
Dus nog even geduld.

Groetjes uit het kille en natte Veurne België
Marleen

2 opmerkingen:

ALIX zei

Oh wat spannend! Ik hoop dat alles goed gaat! Mijn schoondochter verwacht het kindje 18 mei...dus ik leef met je mee! Ik heb net mijn luiertaart voor haar gemaakt!
Sterkte!
Gr Alix

Janny Jager zei

Hoi Marleen
Dat is zeker spannend zeg
Ik hoop dat je ons morgen kan melden dat je kleinkind er is .
Wel proberen te slapen hoor!
Hopelijk tot morgen met een heel blije Oma .

Groetjes Janny